10 סרטי קומדיה מומלצים

סרטי קומדיה מומלצים

מחפשים סרטי קומדיה מומלצים? ערכנו בשבילכם רשימה של סרטים אמריקאים מצחיקים שלא יורידו לכם את החיוך מהפנים. תמצאו פה הכל מהכל, גם קומדיות רומנטיות, קומדיות נעורים, קומדיות פשע ועוד.. כל אלו כמובן עם השחקנים הכי טובים בקולנוע ההוליוודי, תהנו!

1) שקרן שקרן (Liar Liar)

אחד הסרטים הטובים של ג'ים קארי עם ביצועי משחק מצחיקים כמו שרק הוא יודע לתת.
פלטשר רייד (ג'ים קארי) הוא עורך דין שמשקר לכולם גם לאנשיו הקרובים ביותר, כולל הבן שלו מקס. כאשר פלטשר מבריז מיום ההולדת של בנו הוא מביע משאלה שאביו לא יהיה מסוגל לשקר יותר לעולם. כשמשאלתו של מקס מתגשמת אביו נאלץ להתמודד עם המצב החדש ולזכות מחדש בליבו של בנו.
שנה: 1997

2) טד (Ted)

טד סרט

ג'ון בנט הוא ילד ללא הרבה חברים כאשר לילה אחד הוא מביע משאלה שהדובי שלו- טד יקום לחיים. בבוקר שלמחרת משאלתו של ג'ון התגשמה, ו-30 שנה לאחר מכן ג'ון וטד המדבר הם חברים הכי טובים שעושים הכל ביחד. החברות של השניים עומדת בסכנה כאשר לורי (מילה קוניס) אינה מרוצה מהיחסים האינטנסיביים בין שניהם ומאיימת לעזוב את ג'ון בגלל זה. הסרט בויים על ידי סת' מקפרלן (איש משפחה) והוא גם המדובב של הדובי טד. מומלץ לראות גם את "טד 2"- סרט ההמשך.
שנה:2015

3) בדרך לחתונה עוצרים בווגאס (The Hangover)

את הסרט המסעיר וההזוי הזה אתם לא תשכחו מהר. שלושה חבר'ה נוסעים לחגוג את מסיבת הרווקות של חבריהם דאג בלאס וגאס. אך הכל מסתבך כאשר בבוקר המסיבה הם מתעוררים כשהם לא זוכרים כלום מהלילה ולא מוצאים את חבריהם העומד להינשא בכל רגע. משחק מעולה ומצחיק של זאק גליפינאקיס (אלן בסרט) ובכלל סרט טוב שחייבים לראות.
שנה: 2009

4) בתול בן 40 (The 40 year old virgin)

אנדי סטיזאר (סטיב קארל) גבר רווק שלא קיים יחסי מין לעולם יוצא בעזרת ובתמיכת חבריו אל עולם הדייטים. כשהוא פוגש את טריש, אם חד הורית לשלושה ילדים הוא נאלץ להתמודד עם דברים שאינו הכיר עד כה, בעיקר עם זה שהיא אינה יודעת כי הוא בתול.
הסרט זכה לפופולריות רבה ולביקורות טובות.
שנה: 2005

5) המסכה (The Mask)

עוד סרט מעולה בכיכובו של ג'ים קארי בו הוא משחק 2 תפקידים: את איש המסכה ואת סטנלי- האדם שמאחורי המסכה.
סטנלי איפקיס פקיד בנק חסר ביטחון מוצא יום אחד מסכה נטושה בעלת כוחות על טבעיים. הוא משתמש בה להשגת הדברים שתמיד חפץ בהם כולל את טינה (קמרון דיאז) זמרת סקסית יפהפייה. במהרה הוא מוצא את עצמו מבוקש ע"י המשטרה וקבוצת גנגסטרים שבראשה עומד דוריאן טיירלר. הסרט זכה בפרס אוסקר והיה לשובר קופות.
שנה: 1994

6) פגוש את ההורים (Meet the Parents)

גרג פאקר (בן סטילר האגדי) אח בתפקידו, נוסע לפגוש את הוריו של ארוסתו לפני שהם מתחתנים. אך למרות תקוותו של גרג שהכל יעבור חלק, הוא מסתבך יותר ויותר בתוך מבחנים שאביה(רוברט דה נירו) החשדן מתכנן לו. גרג מתאמץ מאוד להרשים ולרצות את אביה הקשוח, אך נראה שככל שהוא משתדל יותר הוא נקלע ליותר צירופי מקרים מפדחים מאוד שרק מוציאים אותו רע בעיניה של המשפחה של ארוסתו. הסרט זכה להצלחה רבה והיה לשובר קופות, וכמו כל סרט של בן סטילר אתם הולכים לצחוק המון. למי שאהב יש את סרט ההמשך "פגוש את הפוקרס" שמומלץ ביותר לראותו גם.
שנה: 2000

7) דודג'בול (DodegBall)

עוד סרט נהדר בכיכובו של בן סטילר. מכון כושר קטן בבעלותו של פיטר לה-פלור (ווינס וון) עומד בפני סגירה מפני שאינו עומד בתקציב ועומד להימכר לחברת הכושר היוקרתית "גלובו". ווייט (בן סטילר) בעליו השחצן של הגלובו ופיטר נכנסים ליריבות ומתחרים אחד בשני בתחרות הדודג'בול כאשר המנצח זוכה במכון הכושר וגם בעובדת הבנק קייט ויטץ'. סרט שישאיר אתכם מרותקים עד סופו.
שנה: 2004

8) אחי איך דפקו אותך (Freddy Got Fingered)

המככב בסרט הוא לא אחר מאשר טום גרין כוכב האמ-טי-וי המטורלל והמפורסם. גרין משחק את גורד ברודי- אנימטור מובטל שגר במרתף בית הוריו. כאשר הוריו דורשים ממנו לעזוב הוא מתחיל להפיץ שמועות על אביו כי הוא מתעלל בו מינית.
אחי איך דפקו אותך הוא סרט מצחיק משעשע שלא ישעמם אתכם לרגע. צפו בטריילר הוא יגיד לכם הכל.
שנה: 2001

9) אל תלחצי אני בדרך (Due Date)

סרט מעולה מלא בהומור בכיכובם של זאק גליפיאנאקיס (בתפקיד איתן) ורוברט דאוני ג'וניור (בתפקיד פיטר).
פיטר היימן אדריכל הלוקח את עצמו ברצינות, צריך לתפוס טיסה מאטלנטה ללוס אנג'לס לשם לידת בנו הבכור. בשדה התעופה הוא פוגש את איתן טרמבליי, בחור סטלן שפוגע במכוניתו בלי כוונה ובכך פוגע בתכניותיו. מאז שהשניים נפגשים הם נקלעים לשורה של אירועים מקריים מורטי עצבים שכמעט גורמים לפיטר לפספס את לידת אישתו.
שנה: 2010

10) ואז הגיעה פולי (Along come Poli)

הקומדיה הרומנטית המצליחה בכיכובם של בן סטילר (בתפקיד ראובן פפר) וג'ניפר אניסטון (בתפקיד פולי).
ראובן פפר הוא בחור שקול שאינו נוטה לקחת סיכונים נישא זה עתה לאשתו הראשונה ליסה. בירח הדבש שלהם הוא מגלה שהיא בוגדת בו עם מדריך הצלילה הצרפתי. לא עובר זמן רב והוא פוגש את פולי, מכרה לשעבר שמנהלת אורח חיים לא שיגרתי בכלל. אע"פ שלמראית העין היא ההפך הגמור ממנו, השניים מגלים לאט לאט כי יש להם יותר במשותף ממה שהם חשבו. סרט יפהפה ומומלץ ביותר.
שנה: 2004

לסיכום, אנו מקווים שאהבתם את סרטי הקומדיה שהמלצנו לכם ברשימה שלהלן. ראיתם סרט מצחיק שלא מופיע כאן? כתבו לנו בתגובות למטה.