11 סרטי הריון ליולדת העתידית

גילית שאת בהריון? מזל טוב! במיוחד בשביל זה אספנו בשבילך בקפידה את סרטי ההריון הכי מומלצים יפים, מעניינים ומעוררי השראה שיצאו להעביר את הזמן שנשאר עד ללידה. הסרטים שברשימה מציגים סיטואציות שנשים מכל העולם מתמודדות איתם כגון, אמהות חד הוריות עתידיות, הריון לא מתוכנן מסטוץ, ביוגרפיות שונות על תהליך הלידה וסתם על איך מתמודד זוג טרי בתקופה המאתגרת הזאת. כאן ריכזנו לך הכל מהכל. אז אם את בשמירת הריון או סתם מוצאת את עצמך פתאום עם יותר מדי זמן פנוי בבית הנה קצת תעסוקה שתצליח לשעשע אותך וגם אולי תעביר לך מידע נחוץ לתקופה זו. צפייה נעימה!

1) בתוך הרחם (In The Womb)

סרט חובה שכל הריונית חייבת לראות לפחות פעם אחת. מסע דוקומנטרי מרתק אל תוך הרחם מבית נשיונל גיאוגרפיק המתעד את התהליכים הקורים בתוך גוף האישה מרגע ההפריה ועד ללידה עצמה, שלב אחר שלב מנקודת מבטו של העובר הגדל בפנים הרחם. בסרט מציגים את כל התהליכים הפיזיים והנפשיים אשר עוברת האם עצמה ואת תגובותיה הגופניות לשינויים הגדולים שחווה גופה. בזכות טכנולוגית הצילום המתקדמת והפנטסטית מתאפשרת לצופה זוית אקסקלוסיבית במיוחד למה שקרוי תהליך יצירת חיים שלא נראתה עוד לפני. כתבתי כבר מומלץ?
שנה: 2005
בתוך הרחם לצפייה ישירה (אנגלית):

2) תשעה חודשים (Nine month)

יו גרנט וג'וליאנה מור

אם גם את בזוגיות וגילית שאת בהריון במפתיע אך את בן הזוג שלך זה מוצף בחששות מפה ועד מחר, זה הסרט שבהחלט תוכלי להתחבר אליו. הסרט הזה אמנם מאמצע שנות התשעים אך שום דבר לא באמת השתנה מאז בכל מה שקשור לגברים והריון יחד. הסרט מתאר את סיפורם של זוג צעיר מאוהב שמנהלים זוגיות טובה ומאושרת עד שבת הזוג רבקה (ג'וליאנה מור) מגלה שהיא בהריון, כשהיא מודיעה זאת לבן זוגה סמואל (יו גרנט) הוא מתחיל להכנס לפאניקה והפחד מהתחייבות מתחיל להשתלט עליו שמא הדברים השתנו כשהילד יוולד ושום דבר לא יישאר אותו הדבר. באיזשהוא שלב לרבקה נמאס והיא עוזבת אותו בשלב מתקדם של ההריון, בסופו של דבר סמואל עושה חשבון נפש עם עצמו ומגלה מה הוא באמת רוצה בחיים.
שנה: 1995

3) תראו מי שמדבר (Look who's Talking)

מולי, צעירה בת 32 (קירסטי האלי בצעירותה) משתוקקת למצוא כבר את האחד אך נקלעת לרומן עם גבר נשוי ואגואיסט שלא באמת מוכן להתחייב לה עד הסוף. היא נכנסת להריון ממנו עם אמונה שהוא יעזוב את אשתו למענה אך כשזה לא קורה היא מגלה שהיא תצטרך לגדל את תינוקה לבדה ללא אבא. כמה שעות לפני שהיא צריכה ללדת היא פוגשת בג'יימס (ג'ון טרבולטה) נהג מונית פשוט עם הרבה חוש הומור והוא מלווה אותה לחדר לידה. לאט לאט השניים מתקרבים ונוצר קשר מיוחד בין גיימס למייקי בנה ובסופו של דבר לאחר חששות רבים מולי נענית לג'יימס והשניים מתאהבים והופכים לזוג. סרט קומי קליל שמכניס הרבה אופטימיות ומצב רוח גם בימים היותר קשים של ההריון, ושבהחלט ניתן לראות אותו יותר מפעם אחת.
שנה: 1989

4) תכנית גיבוי (The Back up Plan)

זואי (גניפר לופז) היא רווקה שכבר התייאשה מלחפש את גבר חלומותיה וכשהזמן הביולוגי לא בא לטובתה היא מחליטה להביא ילד לבד דרך תרומת זרע. אך כמו שהחיים האלו לא צפויים בכלל היא מכירה את גבר חלומותיה, סטן בדיוק באותו יום שהיא מגלה שהיא נכנסה להריון עם תאומים. ביום שאמור להיות היום השמח בחייה היא לא יודעת האם לספר לבן הזוג הפוטנציאלי שלה מחשש שהוא ייבהל ויעזוב אותה ברגע שידע. סטן מגלה את הידיעה ומוכן במפתיע לתת לזה הזדמנות, אך למעשה הפחדים של זואי הם אלו שעומדים בין השניים ועד שלא תלמד להתגבר עליהם היא לא תאפשר לשניהם הזדמנות אמיתית לאהוב.
שנה: 2010

5) למה לצפות כשאתם מצפים ( What to Exect When Your Expacting)

קומדיה רומנטית בה מתוארים סיפוריהם של ארבעה זוגות שחווים הריון בסיטואציות שונות. הסרט מתאר את ההתמודדות של הזוגות המצפים הטריים עם תקופת ההריון בצורה קלילה ומצחיקה ומציג את הפערים שבין הפנטזיה ההריונית למציאות האמיתית שדורש ההריון. יש הרבה שחקנים מוכרים בסרט כמו קמרון דיאז, ג'ניפר לופז וכריס רוק.
שנה: 2012

6) ג'ונו (Juno)

אלן פייג' -"ג'ונו"

אם עדיין לא יצא לך לראות את הסרט היפהפה הזה זה הזמן. ג'ונו(אלן פייג') היא נערת תיכון בת 16 שמגלה שהיא בהריון מחבר שלה פולי בליקר לאחר שקיימו יחסים בפעם הראשונה. בהתחלה היא חושבת לעשות הפלה אך ברגע האחרון היא מתחרטת ומחליטה ללדת ולמסור את התינוק לאימוץ לאחר שיוולד. היא מוצאת דרך העיתון את וונסה (ג'ניפר גארנר) ומארק זוג אמיד שלא יכולים להביא ילדים ומחליטה שהם יהיו ההורים המאמצים. ג'ונו נשארת בקשר עם הזוג במהלך כל ההריון כאשר בסוף ההריון דברים מתחילים להסתבך והיא מגלה שוונסה ומארק החליטו להיפרד, מה שמשאיר אותה עם דילמה גדולה לגבי עתיד התינוק.
שנה: 2008

7) חיים כמו שמכירים (Life As We Knew)

אריק והולי הם שני רווקים שחוץ מפגישה אחת גרועה אין להם דבר במשותף. כאשר באופן לא צפוי חבריהם עוברים תאונת דרכים והולכים לעולמם הם נאלצים לקחת אחריות על התינוקת היתומה שנשארה מאחור ולשים בצד את המחלוקות שלהם בזמן שהם צריכים לשמור על התינוקת סופי.לאט לאט הם מנסים ללמוד להסתדר ולמצוא דברים משותפים שעוזרים להם לחיות במשותף תחת קורת גג אחת.
שנה: 2010

8) ראשית החיים (The Beginnig Of Life)

סרט דוקומנטרי מעניין במיוחד שחקר על פני 8 יבשות שונות כיצד יחס הסביבה כלפי תינוקות בשנים הראשונות משפיע על ההתפתחות הרגשית, הקוגניטיבית, והחברתית שלהם . בסרט הזה תיודאו לחשיבות של ההשפעה הסביבתית שיש על תינוקכם לא פחות מהגנטיקה שלהם. סרט חובה לכל זוג הורים לעתיד ובכלל לכל מי שעתיד/ה להכנס לתחום ההורות בקרוב .
שנה: 2016
את הסרט אפשר למצוא באתר אמאזון בקישור הזה

9) מושא אהבתי (The Object Of My Affection)

קומדיה רומנטית נהדרת בכיכובה של ג'ניפר אניסטון שמוכיחה שאפשר גם אחרת. נינה בורובסקי היא עובדת סוציאלית מניו יורק מציעה לידידה ההומו ג'ורג (פול ראד) לעבור לגור איתה לאחר שנפרד מבן זוגו אחרי מערכת יחסים ארוכה. בבוא הזמן היא מגלה שהיא בהריון מבן זוגה הנוכחי ווינס, אך הם אינם מסתדרים ונפרדים זו מזה. נינה מחליטה להשאיר את ההריון כשהיא וג'ורג מגדלים את התינוק יחד בסופו של דבר. הטוויסט בעלילה זה שנינה מתחילה להתאהב בידידה ההומו.
שנה: 1998

10) ארבעים שבועות (40 Weeks)

סרט דוקומנטרי המאפשר הצצה לתוך תהליך ההריון שבוע אחר שבוע. בסרט מראויינות נשים שונות בזמן הריונן ובמשך 9 חודשים הן מתארות את התחושות והרגשות שהן חוות במהלך ההריון, אם זה שמחה, חששות פחדים, הכל מנקודת החוויה האישית של כל הריונית. סרט מעניין ומומלץ מאוד שיכול לשמש כל אמא לעתיד ולעזור לה לחוש תחושת הזדהות של כל מה שיכול לעלות בזמן החודשים האלו.
שנה: 2014
את הסרט אפשר למצוא באתר אמאזון בקישור הזה

11) בייבי מאמא (Baby Mama)

קייט (טינה פיי) היא רווקה מיואשת שמחליטה בגיל 37 שהגיע הזמן להביא ילד בעצמה. לאחר ניסיונות להרות הרופא אומר לה שהסיכויים שלה מאוד נמוכים וכתוצאה מכך היא מחפשת מישהי שתישא את ההריון בשבילה. היא מוצאת בחורה צעירה ממעמד הפועלים שמוכנה לעשות זאת תמורת תשלום. הדברים מתחילים להסתבך כשאותה צעירה מופיעה יום אחד בביתה של קייט ומבקשת מקום לגור. כשלשתיהן אין דבר במשותף המגורים ביחד הופכים לדבר שהוא כמעט בלתי אפשרי לתשעת החודשים הבאים. סרט מצחיק וסוחף שקל מאוד להתחבר אליו, מומלץ!
שנה: 2008